El
tema que m’ha tocat treballar i exposar, juntament amb alguns dels meus
companys i companyes, ha sigut l’m-learning o aprenentatge mòbil. Durant la
realització del treball he après que l’m-learning consisteix en la utilització
de la tecnologia mòbil, per tal de facilitar l’aprenentatge en qualsevol moment
i lloc i també esta considerat el descendent directe de l’e-learning.
Per
estructurar l’explicació del nostre treball varem considerar que la millor
manera era, primerament, definir el concepte segons els diferents estudiosos
del tema, tot seguit explicar l’origen de l’m-learning, els seus avantatges i
inconvenients, la intervenció socioeducativa que es fa d’aquest i els tipus de
polítiques educatives per integrar les TIC que hi ha. I així ho varem fer. Finalment,
varem dur a terme una dinàmica per tal que el concepte d’aprenentatge mòbil
quedes clar. Aquesta dinàmica va consistir en dividir en grups la classe i
cadascun d’aquests tenia que buscar els codis QR que hi havia repartits per la
Facultat d’Educació i, a través d’aquests codis, s’accedia a una pregunta. Per
respondre aquestes preguntes s’havia de buscar a Internet amb els telèfons
mòbils. Després de respondre totes les preguntes se’ls formulava una pregunta
final on la resposta es trobava ajuntant les inicials de les respostes de totes
les altres preguntes.
Incloure
a l’explicació teòrica una dinàmica participativa fa que els conceptes
explicats es visualitzin d’una manera més entenedora, per aquest motiu varem
decidir incloure en la nostre presentació una dinàmica.
Abans
de realitzar el treball no s’havia que era l’e-learning ni l’m-learning i
gràcies a aquest treball ara sóc capaç d’explicar-ho a qualsevol persona.
http://www.slideshare.net/laiacarbomestre/m-learning-aprendizaje-mobil
No hay comentarios:
Publicar un comentario